Wednesday 18 April 2012

Inovasi Terbaru - SmartCage 4.0

Alhamdulillah... 18 April 2012 setelah 2-3 bulan aku mencari jalan dan cara terbaik, buat masa ni aku berjaya menyiapkan seunit yg aku namakan SmartCage 4.0. Cage dengan sistem lapik dan saluran najis mudah urus. 1st unit ini aku buatkan untuk tempahan Sek. Keb Yacoob Latif Kuala Lumpur untuk projek Pendidikan Khas mereka. Aku harap dgn penghasilan ini akan dapat membantu peminat-peminat arnab untuk mempermudahkan pengurusan haiwan kesayangan.

Ramai orang terkejut bila aku katakan aku ada bela banyak arnab walaupon tinggal di rumah apartment tingkat 3. Sebenarnya tiada apa-apa halangan pon untuk membela dimana jua anda berada. Hasil daripada menghadapi masalah harian di dalam pengurusan arnab-arnab itu lah idea2 seperti Pee Guard dan SmartCage ini terhasil.

Ape yang lebihnya SmartCage ni???

1. Struktur aluminium sepenuhnya yang pastinya TIDAK BERKARAT
2. Lapik condong dengan saluran memudahkan urusan pembersihan
3. Air kencing arnab dapat dialirkan terus ke kumbahan seterusnya mengelakan drp bertakung bersama najis arnab
4. Mengurangkan tahap bau reban arnab pada tahap yg paling minima
5. Reban bersih, arnab sihat dan seterusnya tuan arnab gumbiraaaa... :)
6. Penjimatan ruang, ini penting bagi orang spt aku yg membela renab di ruangan yg terhad

Jika ada yang berminat untuk dapatkannya bolehlah menghubungi aku.

Jom kita ushar skit itu SmartCage 4.0.
Lakaran Awal dgn bantuan Rizal Aminuddin

Hadapan
Lapik drp bahan Polycarbonate
Saluran PVC petak 4'' x 2''
Atas
Sistem Lapik & Saluran

5 comments:

  1. Kalau sangkar satu tingkat siap hantar rumah diseremban berapa kos ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak buat delivery untuk luar Lembah Klang... kalau maw datang collect boleh la..

      Delete