Thursday 31 May 2012

Rakaman Segmen untuk rancangan MHI TV3

Pada 31 May 2012, bersama beberapa rakan pemilik dan pencinta arnab memenuhi undangan TV3 rakaman untuk segmen di dalam rancangan Malaysia Hari Ini (MHI). So kita berlintas langsung ke perkarangan Sri Pentas.

Aku bersama 6 lagi bunny frenz iaitu cikgu Syah Reko Rabbitry, Shahril ArnabKus, Bart BSP Rabbitry, Eisha Rabbitry, Emy & Leza LOL Rabbitry hadir bawak renab masing2. Aku bawak sekor Mini Rex dan sekor ND. So yang masuk TV hanya renab aku je lah... aku lepak belakang kamera.. kih3.. biar otai2 je yg ditemuramah..

Selesai rakaman, tunggu orang pelawa makan


Rakaman tak sampai pon 10 minit tapi yg lama nye duk menghuru hara kan studio orang. Jom tengok gambor.. Malas nak cite panjang. Ape pon, penglibatan seperti ini amat baik untuk perkembangan dunia hobi membela arnab ni. Pencinta arnab go more!!!

Tunggu nak make-up yg nak masuk TV je laa...








ND aku yg masuk TV
    
Mini Rex Broken Blue aku punye
Selepas rakaman bersama Nurul Syuhada Nurul Ain
Bersama Beg Gitar Najwa Latif
kih...kih..kih

No comments:

Post a Comment